Häftigt värre

Idag var en intressant skoldag. Det är länge sedan jag har tyckt att skoldagarna gett något, att de pratat om något som fångat min uppmärksamhet. Men idag hände det! Ja, om man bortser från provet var det en riktigt bra dag. Jag har nämligen lärt mig grunden i akupunktur och grunden i kinetisk tejpning. Så jag stack mig själv full med nålar(eller två i alla fall) och har nu beställt hem egna åt mig.


Någon frivillig? ;D

Nej var inte oroliga, jag stack mig i handen och det värsta som kan hända är att det kommer en HEL droppe blod. Det såg mer ut så här:


Kinetisk tejpning är det som friidrottarna mycket använder för att värma upp ett skadat område och ge stöd. Tejpen sitter kvar en hel vecka, är töjbar så man har full funktion i muskler och leder och ger värme på djupet så spänningar löses upp. Bra för sjuka nackar.




Kommentarer
Postat av: Linda

Dendär tejpningen lät väldigt bra för min nacke... de sku du behöva testa på mig. ;)

Ja varför int lite akupunktur också när du ändå håller på.. :P

2010-02-18 @ 13:17:43
Postat av: sabsa

man kan ju förstås pröva töjning och jumppaprogram också;D

2010-02-18 @ 21:32:11
URL: http://sabsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0