Irritationsmoment 1, 2 & 3

Ringde upp läkarn idag, var lite småirriterad på honom eftersom han skulle ringa mig igår om provsvaren men jag väntade förgäves. Idag hade han i alla fall tid att prata med mig och han meddelade att jag har antikroppar mot mycoplasma men knappast är jag sjuk. Hur nu DET går ihop? Hur kan man ha antikroppar mot en bakterie man inte är smittad av? Jaajaa! det går över mitt förstånd! Irritationsmoment 1 & 2. Det tredje irritationsmomentet är att jag måste till läkarn på nytt på måndag och ta nya prover. Denna gång står angina och körtelfeber på tur. Jeii. Man kan ju fråga sig om det inte vore vettigast att ta ett nytt mycoplasmaprov för att se om mängden antikroppar höjs eller sänks?
Nåjaa det är ju bara jag som är sjuk så vad gör nu det! Bara mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0