Lika segt som en dumle-slickepinne

Igår blev hjärtat krossat när finland förlorade hockeyn. Idag ha hjärtat blivit krossat av hur tungt det kan gå i skidspåret. Det är helt otroligt. Jag har aldrig i mitt liv varit i å här dålig form. Jag orkade inte skida ordentligt över huvudtaget, uppförsbackarna ska vi inte ens tala om. Jag flåsade som en gris fast jag hade långsammare fart än pensionärerna i spåret. Knäcknade. Väntar nu på våren och på att skolan ska sluta och att jag ska bli frisk. Nej, våren blir nog bättre!

Ikväll revy?
Imorgon långlänk med härligt gäng?

Sounds kinda nice:)

Kommentarer
Postat av: Stensson

Gilla första meningen i inlägget!

2010-02-27 @ 13:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0