S+E 1år

E kom till tfors, hans tåg var försenat oturligt nog för honom. Jag orkade inte vänta en timme extra på skolan så han blev utan massage. Dock med ett löfte om massage på lördag. Tror också jag är piggare på att massera imorgon än vad jag skulle varit igår eftersom jag redan masserat 4h då.

Vi firade ett år tillsammans:) Vilket innebar ett snabbt ombyte valde mellan de två omgångar finkläder jag råkade ha i tfors(Eftersom jag alltid har mjukis på mig i skolan eftersom man behöver vara rörlig som massör och svettas en hel massa också). Konstaterade att jag glömde finjackan hemma senast jag var där så det blev till jeans och en tröja och tjockjackan min. Vi tog bussen till city och vandrade på där ett tag medan vi letade efter en restaurang som jag sett dagen innan.

Vi hittade den. En Thailand/Laos restaurang, vi åt bläckfisk/räkor i en grymt stark sås. Ungefär så starkt kryddat att jag grät blod. Men vi sköljde ner det med en flaska gott vitt vin:) Sen gick vi vidare på vår promenad och hamnade på makuuni och hyrde en film och köpte godis i mängd och massor. Filmen var dålig, tror jag i alla fall. Stirrade mest bara rakt fram, som en zombie, av trötthet. Det blev en tidig kväll för ack och ve hade jag skola så det var väckning kl 06.45. Sov som ett barn av den där halva flaskan vin^^

Den målade jag till E. Här är den ännu under progress.



Kommentarer
Postat av: Linda

Fin =)

2010-02-15 @ 19:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0