Sömbrist

Efterson det är OS sitter jag förstås klistrad framför tvn, att OS deesutom avgörs på andra sidan jordklotet gör ju att sändningarna är mitt i natten. Dett skulle inte vara nåt problem om det inte vore så att jag ska iväg till skolan kl 07.30 och jag vill se damernas semifinal i hockey kl 03.00 inatt. Tja och alla andra nätter har det varit något annat måste. Kan nog säga att jag lider av sömbrist nu. Inatt blir det väl cirkus 3 timmar totalt. Huh, orka massera i fyra sen? Njaa, det blir nog lite si och så med det.

Har också konstaterat att jag också blivit lite miljöskadad av allt det finska jag omger mig med varje dag. Tycker nästan om finska musik nu. Shit!! Man blir ju mörkrädd för mindre.

Kommentarer
Postat av: Stensson

Är de verkligen värt att sitta uppe när du håller på ett land som finland? Dam hockeyn kan jag förstå men herrarna kan du bara glömma. Sad but true.



Cheers!

2010-02-22 @ 23:22:32
Postat av: sabsa

Jodå, det är nog värt det:) Damerna förlorade ju "bara" med 5-0. Vad förlora svenska damerna med mot Kanada??:D Herrarna repar sig nog ska du se:D Då borde vi sitta i samma rum och titta!!

2010-02-23 @ 19:38:10
URL: http://sabsa.blogg.se/
Postat av: Stensson

De repade till sig en förlust med 6-1 mot USA. Sad but true.



Cheers!

2010-02-27 @ 13:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0