Torsdag

Vaknade alldeles för tidigt. I och för sig känns det så de flesta morgnar så man kan lika bra masa sig upp en någorlunda vettig tid. Kl 07.30 bar det iväg på länk till gymmet, 25min länk sen 45min på gym sen 20 min solarium sen 25 min länk hem.
Kom hem direkt i duschen, ja efter en liten sväng via sängen. Sen iväg igen, följde killen till tåget. Kom dit i god tid för en gångs skull för vi skulle äta först. Det visade sig att tåget var en halvtimme försenat så vi slog till med lunchbuffet. Sen var det dags för ännu ett smärtsamt farväl.
Iväg till skolan. Masserade idag 4,5h, tungt tungt. Nu är det OS som gäller, med en stor fet godispåse.

Imorgon första hjälpen kurs 7h sen massera Eva som äntligen kommer hit och hälsar på:D:D Kanske jag borde städa? Näh, hon är så van med att jag råddar så;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0