Torsdag

Idag har jag 4h massage, döden för armarna. Men det är bara att bita i det sura äpplet och kämpa för annars minskar timmarna jag har kvar inte. Sen på eftermiddagen blir det så där passligt nog lite mera massage då E kommer hit. Jaksaa, jaksaa...! Har ca 150h massage på skolan kvar och 110 h idrottsmassage kvar. Det känns rätt betungande just nu men å andra sidan har jag ju 3,5 månader på mig så det löser väl sig:)

Idag är det btw 1 år på dagen sen jag å E blev tillsammans:D Får se vad vi hittar på för att fira det..?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får gärna lägg några av dina 110 timmar idrottsmassage på mig och mina ben :D

2010-02-11 @ 09:13:44
Postat av: sabsa

Haha:D visst skulle jag kunna det, om vi hittar passliga tider. Bara att skicka och fråga om det känns som om massage är nödvändig, om jag råkar vara hemma

2010-02-11 @ 11:09:16
URL: http://sabsa.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis!! Hälsa Eric också! :) Så får du berätta hur ni fira sen å.... =)

2010-02-12 @ 16:54:05
Postat av: Johanna

Säg bara till när du e hem nå. Ja sku gärna masser upp benen nu å hoppas att e sku hjälp dehär löparknä. Ha förstått att massage kan hjälp å, ja e villi att prov allt :)

2010-02-12 @ 19:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0