Trötter

Idag vaknade jag med ett ryck klockan halv 11 och hade en grym panik över att jag försovit mig. Hade ställt väckarklockan på 10 och tydligen stängt av den. Tacka vet jag att jag inte hade något viktigt för mig. Jag skulle bara in till stan och köpa en förlovningspresent.

Trött det är jag för att jag läste en bok till klockan två igårnatt. Den var rent ut dålig och jag ville ha den undanstökad så jag skulle få läsa något bättre sen. Kanske jag orkar skriva litet om boken i något skede.

Ställde mig på fem minuter i morse och tog mig in till stan, handlade en förlovningspresent på 10 minuter och gick omkring i Koskikeskus en stund för att fördriva lite tid. Hittade två t-skjortor, men inte åt mig själv, utan åt E. Jag kunde inte motstå att köpa dom för de var riktigt snygga och kostade dessutom 4ege styck. Hade inget att klaga på, det är sällan man inte ens kan klaga på priset;)

Om 1h beger jag mig iväg till skolan men nu städa lite och packa ihop lite grejer att flytta hem. Måste passa på så länge man har en bil till förfogande och inte behövar släpa allt på tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0