Fuffens på gång

Jag har nåt fuffens på gång. Jag ska inte berätta ännu, eftersom det är en liten överraskning till en när och kär människa och skulle jag berätta allt skulle ju överraskningen förstöras. Snart kommer jag dock att släppa bomben.

Kom fram med tåget, var otroligt hungrig så jag gjorde nåt så dumt att jag gick via McDonalds. Hade dock väldigt trevligt där. Träffade 3 israeler och hade mycket att diskutera med dem. Tänk vad några människor kan förgylla ens dag alltså:D Dessutom blir jag också barnsligt glad av att göra något jag egentligen inte får, vilket jag nu håller på med...

Nu ska jag gå och sova så jag orkar med morgondagen också.



tänk att det redan är ett år sedan denna dag...tiden flyger

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja! Tänk att det är 4 år sedan jag tog!!!!! :) Du var så fin på studenten...

2010-06-14 @ 10:27:36
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

haha:D åldring!! ;)



Tack:)

2010-06-14 @ 11:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0