Jag lever!!

Trots att uppdateringen har varit dålig på alla håll och kanter så har jag inte gått hädan. Jag har bara varit upptagen med det mesta annat förutom att nörda på datorn. Blev en midsommar på villan med E och farmor och farfar. Lugn och vilsam percis som jag ville ha helgen innan det STORA provet!!

På lördagen var vi i Kronoby och åt middag med hela, halva Es släkt. Idag har vi varit och sprungit en sisådär 2h och jag höll på att förgås i slutet men kunde inte ge upp, bara att öka farten då det går tungt(då vet man att man lever). Sen blev det en timme cykling på kvällen. Tja eller något i den stilen jag for in på paus till Eva för att säga hej eftersom jag ändå hade cyklat förbi flera gånger vid det laget.

Nu har jag tryckt ner en öl och känner hur benen domnar sådär skönt som dom gör efter en eller två och ska småningom tänka på att ta natten. Tidig väckning imorgon för att köra mot Tampere och påbörja slutproven.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till! Jag ska hålla tummarna, du kommer nog att grejja det galant :)

2010-06-27 @ 23:31:41
URL: http://asagranqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

Lycka till!!!! Håller alla tummar.

2010-06-28 @ 09:08:32
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0