Läpi meni :D

Ojojoj, nu ska här firas(med lite mera plugg). Jag kom igenom min tent på andra försöket, den enda tenten jag under detta skolår fått underkänt i(hittills), den tenten som hela min forstatta skolgång och ev. utgång hängde på. Ska baka en paj för att fira detta. Citronpaj med kiwi och jordgubbar.

Nu har jag bara ett prov kvar som skolan ordnar och två veckor kvar av prov som de ordnar från SAMI. Sen e jag klar, om jag klarar. Så det blir plugg, plugg, plugg resterande två veckor innan provet. Men idag ska jag bara fira:D

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaaa!!! Jag visste väl att du skulle klara det. ;) Fira på och ät paj för min del också... hoppas den blir lyckad

2010-06-15 @ 12:32:54
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

haha:D ja-a, de e ju nästan min favoritpaj så kanske ja trycker i mig hela på en gång?:P Fast nu åt ja ren så mycket jordgubbar(var tvungen att vänta på att din blogg skulle gå att öppna) att jag mår riktigt illa:P

2010-06-15 @ 14:59:48
URL: http://sabsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0