Nya tag

Idag försöker jag igen, jag försöker kliva upp ur sängen. Japp, det gick. Igår piggnade jag till mot kvällen så jag gick ut på en promenad för att få lite frisk luft. Passade på att knäppa några bilder på samma gång.

 

Idag ska jag försöka ta mig i kragen med städningen av lägenheten. Städade just wcn och så klart klottade jag wc-putsmedel på min ljusblåa badrumsmatta och nu är den fläckvis vit. Suck! Nu är det en par tvättmaskiner som gäller så att jag har kläder till Jukola, det vore ju olyckligt om man kom dit utan! ;D

 

Nu avslutningsvis en sång som just nu spelar på Voice TV och som förhoppningsvis skall ge mig motivation nog att städa.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0