Uppdatering

Har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Har inte hart någon lust, har inget vettigt att skriva just nu. Å andra sidan har jag inte det annars heller, men... har de senaste dagarna åkt från tfors till hfors, en sväng upp till vörå via rimal(solf, korsholm) och ner till tfors igen. Imorgon är det väl destination österbotten. Har hunnit med inträdesförhör och budkavle-DM och båda gick nog nästan över förväntan. Nu måste jag dock vänta ända till början av juni innan jag får något svar från arcada. DM vann vi efter en stabil insats av Yvonne och mig gjorde Julia ett ypperligt jobb att skaka av sig Kronan(Vilka jag tog ikapp några minuter).

Har varit i skolan idag och masserat 5h, nu beger det sig snart iväg på en länk, trots att jag är totalt ledbruten efter dagen. Blev en kort natt dessutom.

Nej de blir nog en liten tupplur först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0