Back on track

Tillbaka i Tfors, blev himla blöt om fötterna idag. Jag tänkte först att det var inbillning, men nej snön smälter :D Oj, oj vad glad jag blev. Från tåget direkt till skolan 4.5h massage, armarna dör nu, och 4,5h närmare skolslutet. Jag längtar! Imorgon blir det förhoppningsvis celebert besök från Vasa?! Men först 4,5h massage då också! Onsdag blir det Hesa och Markus Krunegårds konsert i finland. Skoj, som att återuppleva Hultsfredsfestivalen:) Torsdag blir det nog att hoppa över skolan ;D Och då åker jag upp till österbotten, men frågan är om jag väljer Kronoby eller Vörå.. det återstår att se.

Nu har jag mina sista 1,5h så jag bör väl ta mig iväg mot övervåningen och förbereda mig. Sängen på Kuoppamäentie väntar, och jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0