Full rulle

Igår var en väldans stressig dag. På onsdagen hade jag absolut ingen ork med att packa så jag tänkte...nej jag vet nog inte vad jag tänkte... men hur som haver fick jag allt ihoppackat på morgonen på cirkus 10 minuter(ja och jag ska ju bara ha packning för två veckor). Det enda jag glömde var faktiskt några halsband, ett bälte och massage oljan. Ja, och Okänd soldat som jag ska försöka ge en ny chans efter en paus på en månad nu. Fick dock skjuts hem efter skolan av en klasskamrat så jag i lugn och ro kunde samla ihop allt som glömts första gången.

Hela dagen ägnades åt massage och jag fick ihop en fyra timmars dag igen. Nu börjar mina armar ge upp dock... Nåja två veckor påsklov har påbörjats idag(Med enbart 5h massage;D).

Igår kvälls slängde jag väskorna innanför dörren och gav mig iväg till internatet. Jag tycker att man behöver äta ordentligt under skrivningarna så jag hjälpe Emmi å Belinda att kocka till varsin baguette till idag. Baguetter med Kyckling och mango. Receptet på kommande. Receptet hittar du här.

Sedan såg vi en film med och hos Dimi. Filmen gav blandade känslor, jag vet inte om jag ska tycka att dn var hysteriskt rolig eller helt enkelt alldeles för överdriven. Pulp fiction heter den i alla fall.

Idag har jag inte hunnit med annat än att massera på gymnasiet. Hoppas det var uppskattat. Hade nämligen tänkt invadera stället igen efter påsken.

Glömde att nämna att E kom på besök också någon gång under gårdagen. Mitt under filmen närmare bestämt och han sov över tills idag och ska i helgen på FM. Han inleder sin säsong igen efter lite sjukdomas.

Ikväll blir det god mat, ev. vin (om jag nu hittar nån flaska i källaren vi kan damma av) och kanske ett besök till staden, får se hur det smakar...

Det var allt för denna gång. Nu åter till spanandet efter goda recept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0