Klappat och klart

Nu har jag efter stor våndan bestämt mig för att åka med på läger till Danmark. Nog ska det väl bli skoj men samtidigt kan jag inte hjälpa att jag är fundersam över nyttan med lägret med tanke på nuvarande form. Nåja jag får förmodligen skoltimmar för masserandet där så förhoppningsvis har jag inga Idrottsmassörstimmar kvar då jag kommer däriffrån:) Men som "herr Överledaren" hälsade:

Och skoltimmar i massage får Du enbart då du masserar MIG!!!! Först på morgonen lätt massage så blodcirkulationen kommer igång och så genast efter varje träning en lättare massage  och sedan på kvällen ordentlig mera djupgående massage för hela kroppen. Alltså fyra gånger per dag, de övriga kan Du massera om Du har tid och kraft över.

Herr Överledaren


Dessutom blev det bestämt här om dagen att jag åker till Vuokatti om någon helg för skidorienterings FM. Jag deltar i långdistansen och stafetten. Ska nu det vara klokt med tanke på mycoplasma och antibiotika och dylikt?? Nåja, inte direkt som att sidorientering är världens tyngsta sport heller så kanske jag överlever...

Nu åker jag till hesa för konsert och sen vidare upp till Österbotten, slutdestination för helgenär ännu ej bestämd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0