Roadtrip

Körde bil från halv 4 till klockan halv 9 idag. Ensam. Ganska tråkigt, men så länge musiken var på högsta volym var det bara att vråla med och så går tiden snabbare:) Tog en trip via Vasa och hämtade mina klassiska skidor som varit i Ursaken på förvaring sedan Botniavasan och tog en liten skvallerstund på samma gång^^ sedan en sväng via Cittari och en Frödinge Mudcake inhandlades. Direkt därifrån till internatet för lite fika och mera skvaller. :) Nu har jag lagt igång en tvättmaskin och vallat skidorna för jag ska, hör och häpna, på skidorientering i helgen. Shit. Jag gillar inte skid-o, man känner sig som Bambi på hal is och långsamt går det. Nåjaa, vettja vi överlever även denna gång:)

Roadtrip forstättning imorgon...suck. Blir mycket resande denna helg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till!! =)

2010-03-12 @ 10:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0