sommar sommar, var är sommarn?

Jag var nyss euforisk över att man kan knäppa upp jackan utomhus utan att frysa ihjäl också har jag varit nöjd över att man kan sova utan två täcken och två fleeceplädar, men ack om lyckan ej vore så kort. Insåg just att jag inte tycker om början av våren, men missförstå mig inte jag gillar våren sådär i allmänhet, jag gillar när det är torrt på vägarna och det inte är halt längre och träden knoppas. Dock gillar jag inte slasket, gruset som kommer in i skorna och dammet som börjar yra. Just nu kan man inte gå ut utan att få plaskvåta fötter och alla vet att har man våta fötter blir man förkyld. Usch Usch Usch!!!! Nej om det ändå vore sommar!!! Eller om man helst kunde få åka till Thailand som syster L eller till Turkiet som Åsa...

Och nu en bild från tider då det var bättre ställt

och förstås det klassiska turistmisstaget med fingret framför linsen;D


Kommentarer
Postat av: Linda

Heey.. jag fick inte följa med när ni var senast så jag tycker verkligen att det är min tur!! =)



Förresten e jag avundsjuk på dig som får resa hela tiden, själv har man bara suttit framför en dator i typ 10 veckor...= inget liv över huvudtaget!! Nu är de ändring på det.. =) Lovar skicka ett kort. ;)

2010-03-26 @ 13:44:03
Postat av: sabsa

aa, men man tackar:) Nåjaa, int ha ja nu rest nånstans under det senaste året där jag bara fått turista...:P

2010-03-26 @ 16:02:19
URL: http://sabsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0