Inget speciellt egentligen

Borde kanske skriva några rader eftersom jag varje dag har besökare, vilka förmodligen väntar på något läsvärt. Jag har egentligen inget att skriva för tillfället. Det som gör mig glad just nu är uppenbara saker så som att sommarn är på väg och att man kan springa en länk utan att pälsa på sig en massa kläder. Barnsligt glad blir jag dessutom av alla dofter, det är som om man upplever alla dofter på nytt varje vår.

Jag är grymt stressad just nu, ändå får jag ingenting gjort. Jag har helt enkelt all fokus på en månad framåt i tiden. Då är skolan nästan över och jag slipper gå till slavhuset varje dag. Samtidigt som det är lite vemodigt, för jag gillar ju att massera dessutom gillar jag mina kurskamrater. Det blir inte heller sämre av att man får otroligt mycket av att massera eftersom man möter många människor som alla har något vist att bidra med.

Nu borde jag orka fokusera det sista så skulle jag få allt klart, men jag har alltid haft svårt med fokusen. Borde ha någon som piskar på mig lite så att jag skulle komma framåt.

Så här i somrigare tider har jag börjat lyssna på Kent igen. Det gör jag för det mesta till sommaren, av någon underlig anledning. Nu ska jag sova för att ha NÄYTTÖTUTKINNOT imorgon. Hjälp mig nån!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sänder tankar, lyckönskningar och energi från Sverige och Ljusne... Du kommer att fixa det!! Och njut av sista tiden i skolan och med klasskompisarna istället för att tänka på det som ett slavhus, du kommer att sakna det när du har avslutat kursen. Kram kram

2010-05-26 @ 10:33:33
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0