Voi isklimpar och hästfötter

Nu är jag alldeles ledbruten efter en tuff vecka. Bara att ta sig igenom den 7h långa föreläsningen och några timmar massage imorgon så får jag lite vila sen under helgen (läs: skriva slutarbete 3/3). Igår fick jag mig en liten chock som sedan ledde till ett gott skratt, som jag kommer att leva på hela veckan:D

Skulle se om det fanns is i frysen i källarvåningen i skolan eftersom vi hade behandling där igår. Öppnade helt lugnt frysen och vad finner jag där om icke frusna hästben (?!) Då får man ju förstås fråga sig VARFÖR I HELA FRIDEN HUGGER DOM AV BENEN PÅ HÄSTARNA OCH LÄGGER DOM I FRYSEN I VÅR SKOLA? Haha, nåja roligt hade vi men en smula äckligt var det ju nog också.

Nu en otroligt skön låt med MUSE (som för övrigt är på väg till Finland i sommar) Resistance


Kommentarer
Postat av: Linda

Uh,, låter som en värre överraskning än daniels kompis mamma fick när hon hittade en fågel i frysen. :)

(Daniels kompis frös in den så att han skulle kunna använda fjädrarna när han band flugor (fiske) men hade inte berättat för mamma sin.. :P)

2010-05-28 @ 09:24:28
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

mm, men no va he mest kul. Haha:D kanske man nog borde meddela morsan om sånt ;D

2010-05-28 @ 11:15:48
URL: http://sabsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0