Nu är det fredagsmys

Ännu en dag utan skola ska nu avrundas med bulgarisk linssoppa enligt syster Lindas recept (=ur vår kokbok). Sedan blir det Frödinge kladdkaka m grädde och Idol. Är det fredagsmys så är det ;)

Testade bodycombat för första gången idag. Helt okej var det nog men jag gillar punch out bättre för där behöver man inte låtsas att man slår någon, där slår man på riktigt. Men på BodyCombaten så var det mycket studs och väldigt bra träning för vaderna (välbehövligt).

Har lämnat in min lessonplan för måndagen. Håller tummarna för att allt går som smort då:) Ojoj vad de ska få kämpa mina kära klasskompisar :D Kanske vi inte e kompisar efter det?! Hmm, vem vet :P

btw nu singlar snön ner så fint från himlen igen, som taget från ett vykort. Lovely! Snart kommer mina skidor också över påtten så får jag börja nöta snö!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas den blev lyckad!? Bra studentmat. ;)

2010-11-14 @ 14:34:03
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0