Pluggande lönar sig, ibland ;)

Nu är det dags för en update igen. I måndags var jag på både fysträning och Zumba. Gissa vem som sov gott på natten? :D Fysträningen var tuff, men det var nog på nåt twisted sätt kul också. Zumban dock är nog enbart rolig:) Även om jag suger på att dansa, hålla takt och sånt så shakar jag loss och skiter i vad andra tycker...

När jag vakande igår höll systeryster på att baka kanelbullar. Mums! Det kan löna sig att plugga gott folk! För det var min belöning för att jag klara min allra första tenta på universitetet:D I går var jag i skolan några timmar på ett seminarium. Det var otroligt när att jag hade släppt nerverna på en, men jag behärskade mig i sista stund. Men vissa människor...!! Jag säger då det!

På kvällen gick jag och världens bästa Maria på PunchOut och det slutade med att jag armbågade mig själv strax ovanför knät och fick en liten lårkaka. Otroligt styvt när jag ska börja gå efter att ha suttit en stund. Nå! Dumt huvud får kroppen lida:P

Ikväll åker jag iväg HEMHEM :D:D Whoopwhoop! Äntligen ska jag få träffa allt folk hemma. Har inga desto större planer för helgen annat än att jag ska träna som en dåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0