Wohoo, ibland får man även glada nyheter :D:D

Jag har blivit meddelad att jag fått OUC-avtal förutom mitt elitidrottsavtal:) Jag vet inte ännu helt vad det praktiskt innebär, men så här står det på UCIV:s(Umeå Centrum för Idrottsvetenskap) hemsida:

OUC ger unika möjligheter att kombinera elitidrott och studier

  • Tillgång till Idrottsmedicinsk service (läkare, sjukgymnast, sköterska)
  • 400 m2 Idrottslabb för utbildning, forskning och tester
  • Iksu Sport, Europas största träningscenter 26 000 m2 på Campus
  • Studerandelokal på IKSU sport
  • Utmärkt idrottsmiljö i staden
Så det låter ju lovande:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!! Låter lyxigt. Kolla upp om du ska sluta betala för ditt iksukort, så du inte gör det i onödan!! Kommer upp ikväll. Är på NUS kring 22.

2010-11-01 @ 08:45:00
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

jo ja ska få mer info om detta v46:) Men ja tror att ja får gå ti Norrlandskliniken ti ett billigt pris:) Å de blir väl no de bästa. Okok, ja ha väl typ gått å sov då redan:P

2010-11-01 @ 09:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0