Uppdatering

Jag känner mig tvungen att uppdatera så att mina kära trogna läsare har något att sätta tänderna i:) Efter tentan i fredags tog jag sikte mot stockholm och lidingö. Fick se hur LILLIS bodde. Blev avundsjuk. Sen var det 25manna och hemfärd, hemhem til Finland. I dryga 7 timmar fick jag vara "hemma" i Österbotten. Vi åt på Rosso och var på kalas hos Farmor och farfar. De blev nog jätteglada tror jag att Linda och jag kom över.

Det var en otroligt tung hemresa. Jag hade sovit grymt lite under helgen och var totalt slut. I kombination med ett åksjukepiller var tröttheten inte bra. Båten snurrade runt mig redan innan vi startat och inte helt oväntat sov jag i princip hela vägen över. Medan stackars Linda fick sitta och härda ut ensam.

Denna vecka påbörjade vi ett nytt moment. Idrott ledarskap och lärande heter det. Det ska nog bli intressant och jag har lovat mig själv att jag ska läsa mera under detta moment. Måndagen och tisdagen var helt förstörda av tröttheten. Orkade ändå släpa mig på BodyPumpen på tisdag. Innan dess hade vi ultimate på schemat och jag fick en armbåge i ryggen och är nu öm där. Tacka vet jag att jag är ömmare av Bodypumpen så jag vet inte riktigt var klagosången ska börja.

Idag var jag på morgonlänk med kusinvitamin och hennes två hundar. Det var uppiggande och jag var på G hela dagen lång. Sedan var jag till frissan och till sist avslutade jag dagen med Punch Out och läsning i elevutrymmet på IKSU. Punch Out e typ boxning och jag var verkligen i mitt rätta element.

Desutom har jag hunnit med ett möte med NH och NF och sälja sittningsbiljetter två luncher denna vecka. Fortsättningen av veckan ska ägnas åt studier, skateboarding, shopping och middag på the Bishops arms.

Ha de gott. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det låter nog på dig som att du e flitig :) Men kanske det är som vanligt, man är flitig med fel saker ;)

2010-10-14 @ 08:50:52
URL: http://asagranqvist.blogg.se/
Postat av: sabsa

Japp, helt klart flitig med fel saker. Punch Out va enormt kul dock :D Det ska vi definitivt göra om. Men jag har ju hela helgen på mig att läsa(förutom en inplanerad 3h länk och en utbildning som tar i princip hela dagen;D)

2010-10-14 @ 08:55:02
Postat av: Åsa

Haha :D Jaajaa, allt är som vanligt hör jag ;)

2010-10-14 @ 14:54:13
URL: http://asagranqvist.blogg.se/
Postat av: sabsa

allt e precis som de ska va ;)

2010-10-14 @ 21:26:27
Postat av: Linda

Hoppas middagen smakar ikväll. Hälsa släkten!!

2010-10-15 @ 10:05:20
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

de gör den säkert efter ett svettigt podypump-pass:D Ja ska försöka komma ihåg att hälsa!

2010-10-15 @ 13:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0