Den första veckan

den har varit hektisk. Mycket program, något att göra hela tiden och skulle det nån gång bli för lite ja då ska man ju ut på träning. Mycket nytt att lära sig ännu trots att man blivit matad på information sen vi anlände dag 1. Hoppade över kvällens grillning med nollningsaktiviteter för en lugn fika på stan. En maratonfika som varade en sisådär 4,5-5h Haha, men jag hade trevligt i alla fall:) Kom hem sjönk ner i sängen under täcket och har sovit till ungefär nu. Så nu är jag pigg som en mört och vet inte vart jag ska ta vägen, men det blir väl nog sängen igen efter lite tandborstning.

Imorgon ska jag testa lyckan på IKSU och bodypumpen, inte för att det skulle vara något extra utmanande eller så man får ju själv välja hur tungt man gör det men syster har mitt IKSU kort och jag vet inte om de släpper in mig:P Typiskt, jag som hade bokat och allt...

Sen är det skattjakt på stan bland vimled av alla Pride-festivalare, får se var den dagen slutar men lyckligt kan det nog inte ske:P Nej nu sängen. Gonatt

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det gick bra med iksu trots att jag tog med mig kortet?? Det borde inte vara några problem men man vet aldrig, det beror kanske på vem som sitter där...

2010-09-04 @ 15:21:15
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

en gång gick tydligen blir de 100kr sen för varje gång jag kommer utan kort...ha du skicka iväg de?

2010-09-04 @ 18:46:23
Postat av: Linda

Ojdå.. Dom ha blivi hårdare då!! Trist! Nå ja ha skicka de iallafall, hoppas det kommer fram snabbt och säkert.

2010-09-08 @ 14:51:15
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0