Kung i baren

Idag har vår grupp verkligen varit effektiv. Vi är sju pers och vi har nu tre gruppuppgifter att gör och vi har sex veckor på oss. Idag delade vi upp oss i två och arbetar skilt och så sätter vi oss in i de andras text när den börjar bli klar. Jag och min partner blev nästan klara med den ena idag(4veckor innan deadline). Jag känner att vi har detta under kontroll:)

Ikväll blir det spännande, jag ska stå i baren:D Wohoo! Ser fram emot det. Så nu sätter jag sådär passande upp magnus ugglas kung i baren:D


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt! På NH eller??

2010-09-08 @ 15:52:28
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

japp på nh:)

2010-09-08 @ 16:36:41
Postat av: Daniel

Bli inte en stammis som jag, Linda och Erik var ;)

2010-09-09 @ 15:36:12
Postat av: sabsa

var ni stammisar vid bardisken eller bakom den?;D

2010-09-09 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0