Morgonstund har guld i mund

heter det ju, har sällan upplevt det;) För det mesta vaknar jag och svär något om den förbannade väckarklockan och om hur mycket jag hatar mornar.

Nu ska jag i alla fall iväg till IKSU och hoppa i poolen för att se om det finns någon som är frivillig att rädda mig(=vi ska ha livräddning i en kurs) Sen är det fullt upp hela dagen. Kanske, eventuellt, hinner jag ta en paus för att andas klockan 15. Men då ska jag också till biltema för cykelringen var förstås för stor som jag köpt. Fast jag tog från 26'' hyllan hade jag ändå ått med mig 28'', det är ju typiskt. Så det är bara att säga till om man behöver en 28'' innerslang.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0