Plugg

Sitter här med alla artiklar och kapitel ur böcker jag borde läsa. Det känns jobbigt att börja, men av erfarenhet vet jag ju att jag borde eftersom det rullar på bara man en gång tar sig i kragen och det vore otroligt skönt att ha denna uppgift över. Borde också hoppa på bussen och åka en sväng via någon bank och öppna ett konto och skaffa ett ID, men Handelsbanken, Nordea, SEB, .....? Vad ska man välja? Undrar om det nu är så stor skillnad då man bara ska ha ett vanligt konto? Norde känns ju tryggt och bra eftersom jag är van med det hemifrån.

Det är otroligt fint väder ute och jag vill bara ut och springa, men jag har en envis snuva och jag frustar och nyser och snyter mig för ofta för att kunna påstå att jag är frisk. Nog har hösten kommit igång på allvar.

Bild: Wikipedia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0