"Goals are dreams with deadlines"

Så har Diana Sharf nån gång sagt. Så sant, så sant. Specifika mål är ofta ett evenemang, en tävling eller nåt annat som man vill ta sig till eller klara sig bra på. Just nu sitter jag här, trött efter träning. Och sliten, ja nästan gråtfärdig. Det är så himla mycket jag måste ha gjort och så himla mycket jag inte hinner med. Det känns som om jag bara vill krypa under täcket och vänta på den 31 maj då allt är över.

Försöker reda ut mina tankar och ångesten blir bara större ju mer jag försöker tänka klart. Jag vill jag vill jag vill, men jag har inte tid och ork. Kanske jag bara borde gå och sova och se om jag vaknar på rätt fot imorgon istället och om jag har mer ork då...

Goals are dreams with deadlines, ja och det skapar ångest att alla deadlines närmar sig som skenande tåg.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du vet att jag finns här ifall du vill prata!

2011-04-14 @ 00:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0