Hundvakt

Igår mot kvällskvisten anlände hunden och vi hann med 2h promenad redan igår. Om jag fortsätter i samma takt kommer jag att ha ihjäl mig redan till denna eftermiddag. Blev nämligen en timme innan frukost idag också. Tänkte snart ge mig iväg ut igen, ta på mig löpkläderna den här gången och se vad hunden går för;D

Det är mysigt med sällskap nu då systeryster stuckit ner till Söderhamn och lämnat mig till mitt öde. Så kommer tankarna smygande, kanske det skulle vara med en hund i alla fall?! Vad hände där? Jag som egentligen inte ens är speciellt förtjust i hundar..katter är mer min melodi!

Nu ska ja ta mig i kragen och börja skriva på ett PM som ska vara inne imorgon. Tacka vet jag att man bara behöver tota ihop 1500 ord så tar edt inte så många timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0