sthlm

Nu har jag överlevt min dag i Stockholm. Har varit en sväng på GIH gått på plattan på lite shopping och sedan en runda till Bagis på lunch med släktingar och sedan tillbaka till stan och fönstershoppat på söder. Stockholm är en trevlig stad och jag kan absolut tänka mig att bo där nån gång i framtiden.

Sedan är jag en hopplös turist som tycker det är askul att åka tunnelbana :D Hade kunnat åka fram och tillbaka hela dagen idag och bara betraktat människor. Det är ju förstås en annan sak att inte ha bråttom någonstans och bara resa utan destination. Hade man varit påväg och det blivit förseningar hade man ju varit sjukt irriterad, men som det är nu tycker jag bara det är kul.

Sitter på Arlanda nu och hoppas på att flyget ska gå snart :) Längtar nog "hem" till Umeå nu, trots att resan varit rolig och sällskapet det bästa... ser också fram emot nästa läger med nya upptåg som ska hittas på:D

Nu ska jag ut och flyga...jeii
Hem, hem till mitt hus
där en katt och en flicka kan bo...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att du hälsade på släktingarna. Hoppas allt var bra med dom!

2011-04-06 @ 14:20:32
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0