Tacokväll

Mums alltså! Vi var grymma på att kocka, tacos(läs: tortillas) har sällan smakat så bra:D Att jag var helt inne i min bubbla och misslyckades med kladdkakan(första gången någonsin liksom) så är en annan femma. Den smakade ju bra i alla fall...

Efter en kul kväll var det att, som vanligt, dra sig hemåt alltför tidigt. Det var sent men kändes som om vi kunnat sitta och prata länge ännu. Å andra sidan är man pigg och kry idag istället. Planerna för  dagen är inte många men jag ska springa, gå på stan och plocka påskris. Helt skönt med en chill dag(ännu en)! Ska småningom ta mig i kragen med pm 2 också, men det är nog ingen brådska med det.

En favorit från serien Glee, oj om man kunde sjunga på det där viset!! *avundsjuk*

 

Fick precis höra att vi ska iväg på bowling ikväll:D Nice! Vill minnas att jag drog tre strike på raken som avslutning senaste gång jag bowlade...hoppas jag börjar i samma stil denna gång! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0