Tillbaka i högstadiet

Ska nu arbeta 3 veckor som högstadielärare :D 2½ vecka som matte-, fysik-, kemi- och datalärare och sedan några dagar som tecknings- och handarbetslärare. Det är en brokig blandning det! Första veckan har varit kul men omtumlande. Har haft svårt att sova och haft massor att förbereda varje dag. Nu i har jag blivit varm i kläderna och det tar inte riktigt lika länge att förbereda sig längre. Jag tror på att det kommer att bli en lättare andra vecka. Ser fram emot att åka tillbaka nästa vecka. Förutom att jag trivs bra som lärare så har jag trevliga kollegor:) Kommer bra överrens med varenda en och Det om något är ovanligt på en arbetsplats!                                                                                                                                                                                                                                                 Nu är det dags att ta natten för att vara pigg och kry imorgon. Mycket som ska hinnas med! Och på söndag är det 6-års firande och världens bästa gudbarn fyller år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0