Hemlängtan

Pratade just med Kican i telefon. Grymt vilken hemlängtan jag plötsligt fick. Kanske det börjar infinna sig en viss julstämning trots allt. Nu vill jag att en vecka ska gå fort så jag får börja packa ihop mina saker och åka över med skruttskorven.
Idag har vi haft världens mest flummiga kursintro. Jag förstår inte vad vi ska göra och när och läraren hade en käft som gick fortare än en symaskinsnål så att hänga med, ja det var ju inte heller det lättaste. Idag blir det bara en morgonjoggning till träning, jag får återkomma med mer mängd en annan dag då jag har mer energi. Det blir i alla fall 4 km cykling och några km promenad på det också så riktigt lat kanske jag inte är ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0