Julkortspyssel och diktskrivning på schemat

Idag har det inte varit någon hemskt produktiv dag skratch that. När jag täner efter har jag ju gjort massor, men inge direkt nödvändiga saker så som städning och plugg. Jag var uppe tidigt imorse och satt i skolan en par timmar på seminarium. Sedan gick jag ut med Selma och Johanna följde också med som sällskap i ösregnet. Tur det kanske för jag hade då inte haft tålamod att gå mer än 5 minuter annars. Nu blev det ändå dryga halvtimmen. I hällregn. I december. SUCK!! Då jag kom hem diskade jag en smula och pysslade med julkort, dessutom kände jag mig lit extra kreativ så jag diktade ihop två dikter också. Kors i taket, kan jag verkligen dikta? Vem har lärt mig det?

Sedan tränade jag, skivstång och löpning/cykling. Efter träning kom ett gäng hit och Tina hade med sig godaste soppan jag ätit på väldigt länge (godaste någonsin om man inte räknar farmors, och det kan man nästan inte göra för hon spelar i en helt annan liga). Vi satt och pratade en stund efter och hade det trevligt :) Nu är det dags att ta natten för Sabina "jag-SKA-börja-lägga-mig-kl-22" Bäck (eller hur det nu var Maria uttryckte sig ;D).

Sötnosen Selma, som jag oftast gillar att promenera med. Bra sällskap och en sådan energi att man omöjligen kan sitta still i närheten.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tja, jag kanske borde ta efter och FÖRSÖKA lägga mig kl 22 i alla fall, jag har inte haft en tanke på sömn ännu ens....

2011-12-16 @ 00:31:23
URL: http://mariapaavola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0