12:48

Idag e de penkkis eller bänksuddardagen på svenska. Det känns som om det är evigheter sedan det var min och mina klasskamraters dag. Hade varit kul att kolla men mina gymnasiedagar är över och så mår jag nog bättre sängliggandes just nu.

Jag vet att jag tjatar om det, men det gör ont. SÅ ONT! Även fast jag äter värkmedicin så känns det. Men medicinen gör också att jag inte hostar lika mycket och att jag blir trött. Äntligen har jag fått sova en natt! Hade inte sovit sedan torsdagsnatten. Är fortfarande trött så jag halvsover i soffan nu också.

Vaknade i morse av ett konstigt ljud, i början noterade jag inte det eftersom det passade perfekt ihop med min dröm men till sist vaknade jag och var tvungen att kolla vad det var. Det var pappa som stod i badrummet och spolade vatten från alla kranar, nån har tydligen varit och gjort nåt i rören för det var en massa luft och de haden en massa konstiga ljut för sig.

Nu 2½ h efter tänkt slalomstart hoppas jag på start snart så jag har nåt att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0