Hårdträning

Igår träna jag två gånger och även idag var jag på två pass. Mitt i allt har jag satt mig i hårdträning igen ;) På torsdag blir det tävling i Kemi, hoppas allt går okej då. Man vet ju vad man ska göra om dagarna i alla fall om det är träning två gånger och sedan tour de ski på tv.

Det är skönt att träna hemma i Vörå, jag har nära till allt och inget kostar(nästan) och dessutom har jag alltid en pigg 50-åring som ivrigt följer med mig till spåret så jag behöver aldrig känna att jag knegar på för mig själv, även om vi sällan skidar tillsammans (det vill jag inte heller alltid).

Nu börjar damernas dubbeljakt så jag ska väl masa mig iväg i duschen så jag inte missar en endaste sekund av loppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0