snart bär det av

Jag är så uppspelt, nervös och som ett barn på julafton. Kan inte koncentrera mig på något, utan bara går runt och vet inte ut och in på mig själv. Vet inte när jag senast skulle ha varit såhär nervös inför en resa som jag är nu. Imorgon ska jag påbörja min resa och färdas ända till Malax för att spendera en halv natt. Sedan åker jag med båt över havet och kör på kvällskvisten ner till Linköping och hälsa på Charlotte :D:D Oj så kul det ska bli! Och som jag saknat henne (och förstås alla andra kompisar i Umeå)!! Vi ska göra absolut ingenting, men troligen kommer vi inte att sitta still så många minuter. Jag är där typ en och en halv dag, men det är så värt det! Ååh, jag vill åka redan nu...men jag borde kanske packa innan dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0