Tomt

Nu har resten av huset åkt iväg, jag sitter ensam och betalar av räkningar. Egentligen borde jag packa, men känner mig lite omotiverad för det. Har jag orienteringsgrejerna så löser det nog sig med allt annat :P Ska nog surfa en stund till innan jag börjar packa och städa det sista.                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Arbetade idag också, fick kommentaren "alla andra massörer kan slänga sig i väggen" efteråt, det är ju kul om man är uppskattad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0