Ryssvärmen är här :D

Äntligen är det varmt i det här gudsförgätna landet! Hoppas det varar ända till hösten! Idag stod det 30 + på biltermometern och jag har njutit för fullt. Dock har jag varit tvungen att håll mig i skuggan för att inte bränna sönder mig det första jag gör på sommarlovet.
Nu har jag ätit halva antibiotikakuren och den enda skillnaden jag märker av är att jag kan snyta ut det mesta nu. Får inte ta min nässpray och astmamedicin nu på en vecka eftersom det påverkar allergi- och astmatester och det vill jag ju inte.
Imorgon är det stafett-DM och det missar jag, synd! Fast terrängen lär vara ur-dålig så kanske det inte gör något. Jag kanske springer lakeuden viesti, men jag är inte säkar på att jag ryms i något lag. Det är kanske bättre för hälsan att stå över den stafetten också men det skulle vara bra att få ett lopp innan Jukola och se att man kan och orkar springa.
Nu ska jag se på förra årets Jukola-natt med Olga och börja tagga inför årets! Då ska Femman ha en stor hejarklack hela natten och vi ska verkligen uppträda som ett team och inte som yra höns som vi brukar!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig, hoppas allergitesterna ger några svar och hälsa Olga! :)

2011-06-08 @ 08:47:40
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0