Kurv-ol

Kurvorienteringen gick riktigt bra:) Nu har vi ätit oss mätta och varit till butiken och dessutom tryckt i oss en masssa godis. Enda minuset idag var att jag är sjukt besviken på mig själv då jag är så dålig, kondisen är inte vad den borde vara...

Hör och häpna, jag har under kvällen underhållit mig med att hjälpa Alle göra finska-läxan. Jag kunde förklara hur det skulle bli, men inte varför...typiskt, jag som klagat över att finska-lärare inte förstår vad som är svårt och att dom inte kan förklara varför något ska bli som det blir och så är jag själv likadan. Hmpf...

Nu natten så att man orkar med två träningar plus morgonlänk imorgon också!

Kommentarer
Postat av: Lilli

Tack för att du tagit dig tid och hjälpt Alle med läxorna på lägret.

2011-04-04 @ 15:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0