Nostalgi-städning

Kvällen har gått i städningens och tvättningens tecken. Eftersom detta är ytterst tråkiga sysslesättningar har vi snokat upp lite nostalgi i form av musik. Vi har till exempel spelat Frodas- Rullar fram, Snook- Mister cool och Björn Rosenströms Fluortanten :D Vilka minnen man har till dessa låtar alltså! Det är nästan så att det blir roligt att stöka runt i lägenheten..men bara nästan!

Nu ska jag fortsätta med det och så blir det träning imorgon bitti, skola och sen e de hundvakt :D Jag ser riktigt fram emot helgen! Fast nu måste jag nog städa så att jag lever ända fram till helgen(Linda gillar verkligen inte att städa själv medan jag sitter framför datorn)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0