Vila

Ingen träning idag. Är trött och sliten och behöver verkligen vila. Som vanligt på mina vilodagar så kommer jag inte hinna sitta still många sekunder. Eller nu på morgonen medan Kican sover hinner jag ju, men så ska jag plugga så att jag har nåt bra svar på uppgiften vi har till fredag. Sedan ska vi göra stan och äta gott :) Hmm, bästa maten i stan? Tjaa jag har ingen aning... Förhoppningsvis hittar vi lite julklappar att inhandla så behöver man inte stressa med det sedan.

Nej nu ska jag plugga då jag en gång släpat mig upp den här tiden.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bästa fiken är nog Rost eller Café Göteborg. Bästa restaurangerna, hmm... Har dålig koll på de eftersom vi mest ätit Kina när vi ätit ute allt annat är så dyrt. Men när Mommo å moffa va på besök åt vi på Norrlandsoperan buffé. Det var riktigt bra!

2011-11-10 @ 18:12:55
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/
Postat av: sabsa

Det blev så fancy som café Station till fika och Max till lunch :D Sen åt vi 300 g Brieost och kex på kvällen :P Mycket, mycket hälsosamt!!

2011-11-11 @ 07:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0