Några lärdomar

Vi har varit här knappt ett och ett halvt dygn och vi har redan lärt oss några saker.
Lärdom 1: Drick!! Om du tycker du druckit mycket, drick lite mer för du kan aldrig få i dig nog med vätska då du svettas som en gris hela tiden!
Lärdom 2: Det finns en gräns för hur mycket man orkar kämpa för att få äta en köttbit innan man byter från pinnar till gaffel.
Lärdom 3: Stäng ögonen då du badar, vattnet är salt här!
Lärdom 4: Ge inte upp, det där med att äta med pinnar är inte SÅ svårt.
Lärdom 5: Ta inte i så du spricker med solbadandet första dagen. Vi var tre timmar på stranden idag och AM har redan bränt sig. Jag tror jag klarade mig dock.
Lärdom 6: Tugga inte på chili!!!!!! Jag gjorde det misstaget ikväll. Jag har aldrig varit så nära att gråta bara för att jag ätit stark mat. Det brände till och med i öronen!!
 
Fortsättning följer.....
 
Vem behöver en gran liksom? Varför inte bara ta en palm och klä ut den till gran? Det är väl en himla bra idé?!
Glöm det här med tynder för att hålla duken på plats! Här trycker man fast duken med gamla kapsyler istället...
Åt en ny variant av glass idag. Intressant! Men blev lite konfunderad då de kom med den och den var varm...Friterad glass, helt gott men ingen ny favorit.
Kata Beach, andra kvällen. Trötta men glada tjejer! Vi hoppas på lite mindre jet-lag-känsla imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0