Tvångstankar

Det händer sig ibland att jag får en släng av tvångstankar. Inget speciellt allvarligt och fullt kontrollerbart. Eller, ja...inte riktigt kanske, men som sagt det är inte så allvarligt. Idag diskuterade jag detta med Lisa. Hon tyckte att jag nog kommer att ångra mig om jag gör slag i saken och det har jag också kommit fram till. 
 
Okej till det jag inte kan sluta tänka på då. Ni vet då det kommit mycket snö och snön har lagt sig som ett täcke över gräsmattan. Då ser hela landskapet ut som taget från ett vykort. Då får jag en sån oerhörd lust att bara rusa ut i snön och förstöra det där perfekta snötäcket. Jag kan inte hjälpa det. Det händer varje gång jag ser på snön!! Samtidigt vet jag att jag kommer att bli lite ledsen då snön inte ligger så där fint på marken längre, men det är ju så himla kul... Det är inte lätt alla gånger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0