Yrväder

Igår på eftermiddagen anlände ett yrväder till vår lägenhet. Memphis stormade in med buller och bång! Ja, och hans ägare också. Vi åt en gomiddag, drack vin och hade det trevligt. Ganska snart var L&D tvugna att bege sig norrut mot Piteå. Memphis var lite olycklig, men moster är ju så rolig så han repade sig snabbt;) Däremot var jag inte så rolig då jag blev väckt kl 6 och en pigg hund gav mig en massa pussar i ansiktet. Rackarn hade smitit upp i sängen också och var grymt nöjd med sig själv. Snacka om att sova tungt då en 27 kg hund kan hoppa upp obemärkt!!
 
Är han inte för söt, den gullegrisen?
 
Idag ska jag träna x2 och ta hand om Fisen. Rätt okej dagsschema tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0