Bitter

Jag hade siktat på under 4h idag. Sluttiden blev 4.00.48,9 kommer att finnas på näthinnan en lång tid framöver! Hmpf! Lite bittert... Å andra sidan kan jag ju skylla ifrån mig på en mängd saker, som gubbarna i spåret, snöfallet osv. MEN det fanns ju andra som klarade det galant så egentligen har jag bara mig själv att skylla!
Nu ligger jag i soffan och orkar knappt skriva på datorn. Skulle ge vad som helst för en stor fet påse godis, men jag har ingen bil och orkar då verkligen inte masa mig drygt 3km för att köpa godis. Suräter en banan i brist på annat...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom ihåg, mental training: Skyll aldrig på dig själv! Det är bättre att skylla på snöfallet eller gubbarna i spåret isf.. :)

2012-02-12 @ 16:18:21
Postat av: Pappa

Var inte bitter. Jag är imponerad av den tiden i det snöfallet...

2012-02-12 @ 21:13:45
Postat av: Johanna

Förstår att det harmar med så liten marginal, men jag tycker du gjorde det hur bra som helst i alla fall! Det var inte direkt lättskidat igår!

2012-02-13 @ 10:30:14
URL: http://curroergosum.ratata.fi
Postat av: sabsa

Tack=) Är inte fullt lika bitter idag, får göra det på nytt nästa år istället

2012-02-13 @ 10:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0