Finfrämmandet har åkt

Nu har de varit och farit, finlandsfrämmandet. Vi hann umgås några timmar i alla fall, och så träffar jag dom nästa helg. De lämnade bröd för resten av våren, honung för resten av året, choklad, gotlerkorv, påskägg och lite annat smått och gott =)
Resten av dagen kommer jag inte att lyfta ett finger. Kommer igen imorgon istället.
efter maten var vi ute på en promenad och såg på omgivningen och efter fikade vi.
hittade en bil idag som inte sett dagens ljus på länge...och det dröjer nog ett tag innan den gör det igen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kommer du alltså hem nästa helg? I så fall vill jag boka massage om det passar :)

2012-03-01 @ 16:16:36
URL: http://curroergosum.ratata.fi
Postat av: sabsa

passar säkert helt bra =) Du får föreslå nån tid så ska ja si om e passar!

2012-03-01 @ 16:31:34
Postat av: Johanna

He e no riktit upp ti dej :) Ja har hemtent hande helgen så ja e lika upptagen hela tiden ;) När kommer du å när far du tibax?

2012-03-01 @ 20:19:09
URL: http://curroergosum.ratata.fi
Postat av: sabsa

Jag kommer torsdag natt och åker troligen söndagkväll. Men typ lördakväll? (eftersom ja int ändå brukar gör nå vettigt på kvällar)

2012-03-01 @ 22:16:39
Postat av: Johanna

Lördag kväll funkar nog säkert. Annars fredag eftermidda - då har ja praktik bara fram ti 10-tiden på morgon å får int hemtenten före 17 så :) Men om lördag e bättre så kan ja no säkert slit mig då ;)



2012-03-02 @ 18:40:29
URL: http://curroergosum.ratata.fi
Postat av: sabsa

Jag vet inte ännu, det kan hända att jag har annat program på fredagen. Inget spikat, men för säkerhets skull är det nog bättre om vi säger lördag =)

2012-03-02 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0