Uppdate

Nu är det längesedan jag uppdaterat igen, men här i Vörå händer det inte mycket nämnvärt. Livet lunkar på i sakta mak så som den gör i landsortshålor. Det har varit härligt väder hittills, men nu börjar det bli lite kallt.
Jag har skidat mycket här i Finland. Det är så himla roligt då jag har 5 mil skidspår direkt från dörren! Och så är det ju Botniavasan snart och innan dess behöver jag all träning jag kan få.
Var till sjukhuset idag också, tydligen har jag fina lungor. Sköterskan blev också upprörd då jag fuskat med medicinen, alltså jag tagit fast jag borde hållit upp. Jaja, så kan det gå då man får tre olika bud om vad som gäller. Bättre lycka om två veckor..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hu läng e du hem? Funderar förstås på nå massage :)

2012-02-01 @ 20:59:16
URL: http://curroergosum.ratata.fi
Postat av: sabsa

Ja e no hemma typ en och en halv vecka till

2012-02-02 @ 10:21:41
Postat av: Julia

Å va fin bild! Nästan så man börjar sakna Finland en smula... Fast jag föredrar nog ändå +30 framför -30! :)

2012-02-04 @ 07:10:51
URL: http://tutaonana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0