Jukola

eller Venla som det heter för damerna går av stapeln om 6 dagar. Nu är det dags att ta det lugnt och börja sista förberedelserna inför årets viktigaste stafett. Hittills har allt gått som smort i mina förberedelser. (Förutom ett ömmande smalben. Slog i det i fredags och det blev värre efter gårdagens lopp. Nu på kvällen värker det lite också, men på en vecka borde det hinna bli bra.) Jag har aldrig varit i så här bra löpform och orienteringen har jag fått att gå som smort i den hastigheten också!

Nu är våra lag uttagna och jag har fått andra sträckan i vårt första lag! =) Det är jättekul att jag får förtroendet att springa i första laget, men samtidigt inte alls skoj att slå ut en kompis ur laget. Det är väl sånt man får ta. Vi har alla kämpat hårt för det här och alla ville ta plats i laget. Nu gäller det alltså att se till att visa att jag är värd den här platsen och samtidigt njuta av loppet och skörda frukten av allt slit.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis igen till platsen i första laget! Du är värd den! :)

2012-06-10 @ 23:15:03
URL: http://curroergosum.ratata.fi
Postat av: Sabsa

Tack =)

2012-06-11 @ 09:02:01
Postat av: Linda

Grattishälsningar från Ljusne också!! :) Lycka till!

2012-06-12 @ 19:11:03
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0